Fotsvett,

Ja, det kan du ge dig fan på att jag har känner jag just nu. Hur fan det nu kan gå till.

Hur som helst .. Såg jag att det varit dåligt med uppdate. Ingen ork eller lust. Så var de med det.

Förra helgen var jag dödssjuk. Feber, snor och hosta. Men atteh, efter att ha legat hemma hela fredagen och näst in till halva lördagen så beslöts det in i det sista att gå ut ändå. Sagt och gjort.

Jobbat lite i veckan, börjat på den här fantastiska meningsfulla kursen af satte mig på. ARGH!!!! Jag hatar den, så jävla meningslös att det är inte sant.

Helgen som varit nu har varit coozy!
I fredags blev det klubben som vanligt, och lördagen blev det 50års fest, och utgång på det.
Liveband och grejer var det.



Han i mitten är TOTALY mumsfilibabba, syns dock inte så bra på det här kortet.  Och så är han skånsk på det. *drewl*
Fick typ orgasm när han sjöng oboy, vilket vackert väder.

Idag det blev stan med frugan, drack kaffelatte på kafekannan.
Vi träffade även på Rapunz3l på stan. Ehe



En skeptisk sådan må jag säg.

I helgen far jag och frugan till Linkan för att fira min födelsedag! Petras syster Crilli har fixat upp oss på listan som sist vi var där i sommras. Om vi har tur så blir det fäst med en massa studenter. Det slutar inte annat än i kaoz och bananaz.

Tjipp tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0