Maybe we could find new ways to fall apart

Jag har sovit bort hela jävla dagen idag. Skönt har det varit. Men det är ändå ångest på det. Som fan.

Träffade upp min totto igår vid 20 tiden för lite öl, det blev briggen. Sen kom även hennes kompis och joinade oss efter en stund. Och lite senare kom även Angelica och Vibbe. Det var mysigt som satan med lite cheykväll. Det ordet låter så töntigt? Tjejkväll. Wtf liksom.

Det där med att sova bort hela dagen. Jag skulle ha gjort saker idag.. Men skit i det. Vaknade 20 över 12, satte mig vid datorn i min soffa, somnade runt 1 igen och gick upp vid 4 och käkade middag, slocknade vid runt 5 igen och vaknade vid kvart över 8 när mamma drog till jobbet. Stabil dag. Ehm nej.
Frågan är bara hur i helvete jag ska kunna sova inatt. Men det hörrni, det är en annan femma.


Alltså .. Det där med att känna sig fruktansvärt ensam precis hela tiden. Vad är grejen? Jag förstår inte. Känslan får gärna släppa. Nu. Omgående. För jag orkar liksom inte. Det är inte ens lite roligt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0