My soul is broken, streets are frozen,

Förjävla länge sen jag bloggade hörreni!
Men ni vet väl att insta är en förjävla bra grej? Där är jag jävligt aktiv! Eller twitter för den delen. EHEHE

Hur som helst, så kommer det här bli ett låååååångt inlägg. Så ni vet. heh. Mest bilder i guess.


Ibland är jag på H&M´s personalfest och röjer loss!






Och efter äter jag ibland varma mackor till fyllekäk.




Ibland använder jag björnfitta mitt i sommaren.. Mest bara för att jag kan. :)



Ibland tittar vi tjajor på fotboll, dricker bärs och äter ost och kex.



Och Malla petar på ludna larver med pinnar.



Som ville följa med mig hem!



Har också hunnit med att dra en shoppingrunda till Linköping med min b-rudar!



Dessa underbaringar fick följa med mig hem iallfall!



Dagen innan midsommar så var det dags att bege sig till kyrkan, gammelmormor skulle begravas. Det var fint, äntligen slut på allt elände.



Ibland firar jag även midsommar ute i skogen med mina ögonstenar.



Ibland vill man bara ligga i fosterställning.



Och ibland suger vi kuk för en tjuga och en tia.



Man får ta på varandra på midsommar. Känns lite mer personligt då.




Vissa åker moppe inomhus.







När vi vill ha ensamtid sätter vi oss oftast i badkaret, chillar och dricker bärs.



Är man full får man ramla omkull. Faktiskt.



Det är inte rätt, men det är inte fel heller.



Blunda gärna. Och peka helst också. 



Ibland hänger vi också bara.




Och så har jag ätit alldeles för mycket sushi på en kortare tid.



Fått en ny kickside på jobbet. So fluffy im gonna diiiiie! Typ



Ätit mögglig matlåda på joppet.



Ibland festar vi fast vi inte ens ska göra det. Dansar på sofforna på harrys och allmänt beter oss.





Dagen efter svineriet åkte jag tåg i 4 timmar. Bakis var jag måste jag tillägga. Var borta i 4 dagar. Tog en minisemester. Mös och förlorade oskulden på nytt. Analsex alltså.. Var faktiskt inte så hemskt som jag trodde. Testar man får man ju aldrig veta... Har jag hört. Laddade om batterierna lite. Men jag har en sjuklig abstinens. MYSABSTINENS. Fyfan.

I fredags tog jag halvdag på joppet och så susade jag och Vibbe till O-hamn för lite glidar-festival-jobb! Fota artiserna på scenen.



Bajjamajan var upptagen, och nöden har ingen lag!



Vi sov i combi-bagagen. ALDRIG mer igen säger jag. Lufthelvetet tog slut efter en kvart och alla rutor fylldes utav imma. Övervägde ett tag att sluta andas. MEn vibbe utbrister "är det nu vi ska skriva knyckt gran i fönstret?" Så att jag seriöst ligger dubbelvikt (i den mån det går i en bagage) av asgarv och skrekskrattade i 30 minuter.



Vi gled lite cab också. Det var frutkansvärt najs faktiskt. Rätt blåsigt dock. Faktiskt.




Och på lördagen klev mannen i mitt liv upp på scnen... Jag stod i fotodiket och var alldeles till mig. Det är rätt tråkigt att man måste bete sig när man står där. För han klev ner från scenen och hälsade på publiken. Dom sög tag i honom rätt hårt. Jag ville också, men jag fick inte... BAH



Kaptenen levererade som sagt i vanligt ordning. Fy heeeelvete vilket ös det var. Helt sjukt.

Sådärja, nu ska jag bli lite bättre på det här.. KANSKE


Kommentarer
Postat av: jessicaviberg

alltså, vad är det där för bilder!!! HAHAHAHA jag dör!

2012-08-17 @ 09:13:50
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0