Sillar spelar skiiivor

Det där med att man inte kan få ur sig allt man vill. Såå fruktansvärt jäävla jävla irriterande. Frustrerande utav bara helvete om inte annat. Vilket leder till att jag går runt och är sur och irriterad hela tiden. Vilket i sin tur går ut över morsan och farsan.

Ååh, jag blir så trött på allt. Förstår bara inte hur ända in i helvete man kan ändra på sig på en femöring. Vad fan är mening med det? Och vart fan kommer attityden ifrån? Attityd och allmänt konstig. Är det konstigt att man blir förvirrad?

Jag vill bara åka till Lnkp och klappa lammkött. MEEEN, det får jag ju inte göra på typ hundra år...
Idag startar vis, nästa helg har morsan sin 40års fest, och på måndagen efter så drar vi till Danmark/tysklan i typ en vecka. Helvete.

Nej, nu måste jag gå och göra mig i ordning.
Kurs med kurt vid 1. Var inte där i tisdags, och är man inte där får man inga penningar! Wehooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0