Det är bara du och jag kvar,

God morgon lovers!

Morgon och morgon, jag har varit vaken sen klockan 4 imorse. Somnade väl kanske runt en 6-7 igårkväll i min soffa medans jag tittade på storebror live. Tjohoo va roligt!
Då var det ju bara att masa sig upp och sätta på lite kaffe.
Börjar inte förrens vid 13.00 idag. Vad fan det nu än ska vara nödvändigt för.
Ska käka middag hemma hos farmor idag också, dillkött och pära! Så jävla gött.


Alltså, jag förstår inte riktigt. VAD är grejen med långa tånaglar? Ska det vara så jävla svårt att klippa dom? Tydligen. Förstår inte folk att det rent ut sagt är ÄCKLIGT med långa tånaglar? Tydligen inte.
SÅ jävla ofräscht att se speciellt tjejer med långa tånaglar, och det fastnar strumpludd och skit. Allvarligt, gå och köp en nagelsax på ica för 30 spänn! Eller köp den vart fan ni vill. URK säger jag bara.

Känner att det här har blivit en liten klagomur på senare dagar. Jag gillare måste jag säga. MER SÅNT!

Är riktigt sugen på en karatefylla. Vinkaratefylla. Det hade varit hur awesome som helst.
Hade velat åka härifrån i helgen också. Men det skiter vi i. Har ändå ingenstans att åka. Tur det, för jag har knappt några pengar kvar. Kanske har råd att åka fram och tillbaka till Gunnebo. Och dit vill man inte ens åka.

Nähä, sjukt uttråkad! Kanske ska spana in vad dom i big bro´ gör. Sover antagligen.

Fridens,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0