Fittan in i hela jävla kuken.

Förlåt mitt ordval. Meeeeeen, jag är så förbnnat arg. Skattesmäll i Norge. WEHO säger jag bara. OM det är så. Jag vet inte riktigt än. Jag och min Totto ska slå våra kloka huvuden ihop på fredag när jag åker till Linköping. SKA FÅ MIN FÖDELSEDAGSPRESENT. Varför blir jag som ett litet barn över paket? Löjligt. :))))))

Jag har fått världens finaste påskpresent av min mormor. :')
En tidig. Men vad det är, DET är en hemlis!

Lördagen gick nog allt som kunde gå åt helvete. Vilken bananaz lördag.

Lotta åkte på böter för att hon drack på gatan!? Jag pratade engelska som om att jag aldrig har gjort annat i mitt (Iallfall så är det så jag vill tro) Skämde ut mig så in i HELVETE på åhmans, sa mamma till Angelicas mamma. Svarade på alla hennes frågor med "Jamen hon här, hon har en pojkvän från England" Ja men okej, det låter ju vettigt?

Hade en fruktansvärt fin konversation med Angelica på natten där sen när jag låg i sängen. Älskade lilla hjärtesnörpa, nu har du varit borta ALLDELES förlänge i Norjälandet. Kom hem med ett brytet med nu någon gång. Rullstol på palle FTW! Du loovade! ;<



nu vill jag ha fredag. Så jag kan krama ihjäl min Totto.
Kanske smeka lite lammkött också.

Fridens,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0