Manna minne,

Här har det inte hänt mycket på ett tag!

Jag har hunnit fylla år! Varit på bio med hjärtesnurret. Jobbat en vecka. Festat, inte för att det var någon överaskning direkt. Sökt nytt jobb på OKG(kärnkraftverket i Orskarshamn) och lite andra grejer.

Världens bästa födelsedag måste jag säga. Fick världens finaste present av mamma!



Den luktar så jävla gott att man seriöst får orgasm i näsan. Näshårena bara kruller ihop sa så gott den luktar!
Fick presentkort, min efterlängtade bok! Elsas hemlighet, mascara, pengar, och massa annat!



Min minsta kusin tyckte att funny mirrors var hur rolig som helst. Jag dör skrattdöden så fort jag ser den här bilden. Så jäävla söt! Haha

I lördags festade vi! Förfestade hemma hos Djelly, jag Vibbe och Emma. Vi skulle se Norlie & KKV som spelade.
Morsan fick komma och hämta mig, så jag var hemma runt 12 snåret ... Känns ju sådär att jag betalade DUBBELT inträde och dricka UTAN någon framgång ...
Men, morsan tror att det är mina mediciner. Eller ja, det ÄR mina mediciner. Spydde som en jävla räv och mådde hur dåligt som helst. Och var knappt ens full. Eftersom att jag tar mina mediciner på fredagen, så är hela min kropp full med cellgifter på lördagen. Så atteh ja. Så äre! Måste ändra dag på dom bara så är det fritt fram sen!


Bäste grogg-muggen!

Sökte som sagt nytt jobb, utan resultat i fredags förra veckan. Det var FULLT! Året ut. Jävla fittskit. Men, gubben jag pratade med skickade hem papper till mig ändå som jag fick igår, som jag ska fylla i och skicka in så att jag är i deras databas tills nästa år. Vilket jag tyckte var lite gulligt!

Ska även söka ett nytt jobb idag, i Sthlm är det! Min jobbcoach tror att det kan gå bra! Man ska inte hoppas på för mycket! MEn jag har ett jävla kick´n awesome CV för att vara så ung och ett förbannat jävla bra personligt brev! Så det hoppas vi på, så att jag kommer härifrån någon JÄVLA gång.

Känner att detta inlägg börjar bli lite väl långt nu ..
Men måste bara få spy ut mig lite mer skit.

Jag är så förbannat JÄVLA trött på alla med pojkvänner/sambos att jag typ lägger mig ner och självdör en lite smula. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER ERA JÄVLA IDIOTER!?
Jag hoppas att den dagen det tar slut mellan alla er att ni sitter där helt jävla ensamma när dagen kommer.
Jag förstår inte varför ALLA slutar att höra av sig så fort dom skaffat pojkvän eller blivit sambo. Vad är det för fel på er? Må ni ruttna i ensamhet sen. :))))
ALDRIG att jag skulle bete mig så om jag skaffade pojkvän. Fyfan. Äckligt är va det är.

Fridens,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0