Sell love to another man,

Joråsatteh ... Vad är det med omogna ex egentligen? Jag bord inte ödsla energi på den här fittan. But i do. För den här gången. VAD ÄR DITT PROBLEM? Stalka folk? Kollar upp VARENDA liten molekyl för att du är en svartsjuk liten jävla fittjävel? Allvarligt talat Jenny. VÄX UPP! 30 jävla patetiska år, och du beter dig som om att du vore hälften så gammal. 15 år alltså om du inte kan räkna. :)))
Så jävla patetisk är du. Förstår du inte det själv är det bara sorgligt. Jag tycker faktiskt lite synd om dig, på allvar alltså.

--------------

Så, 2 minuter av mitt liv som jag aldrig mer kommer få tillbaka. Nu var det bra med det.

Helgen har varit huuuur awesome som helst!
När jag kom till linköping så mötte jag upp Petra som hade varit på bolaget åt oss, vi traskade upp till Federal och Petra var först in. 2 anchors. Och jag min tredje i tungan. Tidig födesledagspresent åt mig själv. I like!
Åkte hem till Petras syster, lagade mat, åt och så åkte vi ut till Emelie för fest, trevligt med enbart killar? Haha. Vi beslöt oss senare under kvällen för att dra till studenpuben som låg typ 5 minuter därifrån. Hur awesome som helst! Fick en student på kroken. Emelies kompis. Det gillar vi. Lammkött dessutom. HEH

Lördagen mådde vi väl inte speciellt bra någon utav oss, Petra hade ju som sagt något i gömmorna så atteh, vid 11 åkte vi in till stan för att ta pendeln till Norrköping. Men, vi hade Preciiiis missat pendeln. Så vi fick vänta 1 timma. Lagom kul. Hur som helst, vi kommer fram, inser att vi kanske måste ta bolaget det första vi gör innan vi gör något annat. Sagt och gjort. Sen börjar det roliga. TATUERING I FÖDELSEDAGSPRESENT AV FRUGAN!
Jag dog av lycka. Hjärtat gjorde piruett. Vi käkade lite, och drog tillbaka till Linkan.

Väl där det vankades födelsedags/inflyttningsfest. Hur mycket folk som helst. Helt galet. Jag var precis kalastrött. Efter att ha sovit i ca 2 timmar, och då vaknade jag jag säkert 200 ggr på dom 2 timmarna.
Så det blev en tidig kväll.

Söndagen gjorde vi inte speciellt mycket. Åt pizza och så åkte vi hem.
Awesomeness helg med andra ord. Kunde inte haft det mycket bättre.
Vi åker snart tillbaka! Känner lite att jag måste vända på min lammstek så att säga. HEH

Svullen och fin tunga!




Bilden ingen kommer ihåg !? Blev seriöst chockad när jag såg den.



Så fruktansvärt ÖVERnöjd med nya gadden! :D




Emelies pojkvän såg en häst ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0