thank you for the crack,

Godmorgon!

Vaknade av att jag hällde i mig en jävla massa salta pingviner medans alarmet på mobilen ringde som en jävla idiot. Hur normalt? Var ju bara att stänga av skiten och springa upp och spotta ut skiten.
Annars brukar jag vakna PÅ mitt nattduksbord den senaste veckan. Eller ja, vaknar nästan JÄMT på de där förbannade borden med huvudet.

IDAG!!! Är det fredag. Och 4 dagar kvar tills jag fyller år. Jag har sån jävla ångest. Så ni förstår inte. Det är heeelt sinnessjukt. Jag hatar verkligen att fylla år. Samtidigt som jag älskar det.
Hur som helst så drar jag och frugan till Linkan idag. För att fira min födelsedag hela helgen.
Hon har hittat på en massa hemligheter som jag inte får veta. Och det får jag ångest av också! Haha

Nu måste jag gå och packa och göra mig i ordning!







So what we get drunk
So what we smoke weed
We're just having fun
We don't care who sees
So what we go out
That's how its supposed to be
Living young and wild and free

Fridens,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0