Ser du något bakom månen?

Idag har jag retat mig på precis ALLTING!
Speciellt folk med FLÅTTIGT HÅR! Vad är det med er människor som går runt med flötligt hår? Och FRAMFÖR ALLT, går UTANFÖR dörren med det? Skämms ni inte? Känner ni er aldrig någonsin äckliga? 

Typ folk som sätter upp håret med något spänne eller toffs, what so ever och håret liksom inte faller tillbaka till sin "rätta". Är det inte dags att kanske förstå att man ska duscha håret då?

Eller när håret blir stripigare än ett paket spagetti?

Eller när folk pratar i telefonen och det blir alldeles så där kletigt på telefonen att folk måste TORKA av den efter att dom haft den vid örat. Det är ju också ganska så .. Mumsigt?
Det är ingen som tänkt på att då kanske det är dags att ta sig en dusch?

Och hur FAN gör folk när dom tvättar håret på typ TVÅ minuter, TVÅ jävla minuter. Hinner håret ens bli blött på den tiden? Jag förstår inte. Jag skulle också vilja ha mitt hår tvättat på 2 minuter. Fatta vilken lycka. Total jävla lycka om ni frågar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0